24.9.11

Asos.com ve sizin için seçtiklerim







Asos`un online alışveriş sitesi; giyim, ayakkabı, aksesuar ve envai çeşit ürünü bir arada bulabileceğiniz bir adres. Asos, kendi ürünleri dışında farklı markaların ürünlerine de yer veriyor...her tarza,her zevke göre ürün çeşitliliğine rastlamak mümkün. Her bir ürün başarılı şekilde fotoğraflanmış,modeller şahane.kıyafet fotoğraflarını hiç beklemeden zoom yapıp detayını inceleyebiliyorsunuz..Fiyatlandırma konusunda da her şey net ve açık. Türkiye`ye yapılan gönderilerde alınan kargo ücreti de 6£ gibi bir şey.Fiyatlar ürünün markasına ve kalitesine göre değişiyor tabi.uygun olanlar da var,pahalı diye tabir ettiğimiz türden de var.Ayrıca şu an sonbahar-kış sezonuna ait bazı ürünlerde %20 indirim uygulaması var...


Site de yok yok.A dan Z ye giyime dair,modaya dair her şeye rastlamak mümkün.Arada sırada Asos`un sitesine girip ne var ne yok diye bakıyorum ve bir sürü ilgimi çeken,beğendiğim ürünler oluyor.2011-2012 sonbahar –kış sezonuna da şöyle bir göz attım ve bakın neler buldum..aslında çok fazla ürün beğendim..ürünler birçok kategoriye ayrılmış ve çok fazla çeşit var.kimbilir hepsine ayrı ayrı baksam neler neler çıkar ortaya..size sadece fikir vermesi açısından birkaç parça seçtim..bakın bakalım beğenecekmisinz.Daha fazlası için:http://www.asos.com/

No comments:

Post a Comment