6.10.11

H&M`den Aksesuar Seçmece





H&M`in aksesuar koleksiyonuna şöyle bir göz attım ve kış sezonuna ait bu parçaları sizler   için seçtim. Ay motifi detaylı ,siyah ile altının bir araya geldiği kolye ve hardal-kahve tonlarındaki bilezik çok hoş  görünüyor.Bu çantalar da favori parçalarımdan.Birçok aksesuarda renk çeşitliliğine rastlamak  mümkün. Mor,pembe,turuncu gibi canlı renklere de yer verilmiş..Ama ben daha çok kahvemsi,sarımsı tonlarla bi kombin yaptım.


     Bunların yanı sıra, romantik bir görüntü çizen çiçek desenleri bu sefer aksesuarlarda  kullanılmış.Son zamanlarda daha çok kıyafetlerde karşımıza çıkan çiçek deseninin,aksesuarlara yansıması da böyle olmuş.Küçük çiçek desenli çanta, eski zamanları yansıtan modeli ve romantizmi anımsatan deseniyle çok şık görünüyor. Gül desenli kolyenin de nostaljik bir havası var. Bu kolyeye bayıldım,en kısa zamanda gidip alacağım.Fiyatı da çok uygun 9.95Tl. Bileklikler de farklı renk ve model seçeneğiyle beğeni topluyor.


No comments:

Post a Comment