13.1.12

Beğenip alamadıklarım

  Bu sezon beğenipte çeşitli nedenlerden dolayı alamadıklarımı bir kolaj haline getirdim.. Aslında benim daha beğendiğim neler vardı neler.Ama görselini bulamadığım için paylaşamadım. Zaten bu beğenmenin sonu yok.Tabi ki her beğendiğimiz şeye sahip olamayız.Ama ben ihtiyacım olan şeyleri de alamadım o ayrı konu. Bazılarının fiziğime ve ayağıma uymaması, bazılarının bedenini bulamamam , bazısını da beğenip ertelememden ötürü alamadım..






1.Vivienne Westwood Melissa Yağmur botu : Vivienne Westwood'un bu tasarımına tek kelimeyle bayılıyorum. Eleştirebileceğim tek nokta; burnu biraz daha yuvarlak olabilirdi.Ama genel olarak çok orjinal ve hoş bir parça. Özellikle klasik yağmur botlarının aksine boyunun bilekte olması bence daha rahat ve şık bir görünüm ortaya koyuyor. Böylelikle bacak boyumuzu da kısa göstermiyor. Gelelim neden benim alamadığıma; ayaklarımda yaklaşık bir senedir problem olduğundan,her istediğim ayakkabıyı giyemiyorum. Çoğu ayakkabı rahatsız ediyor. Vivenne Westwood'un en büyük numarasına baktığım halde ayağımı sıktı.Ayrıca burnunun hafif sivri olması da parmaklarımı  rahatsız eden diğer bir unsurdu. Keşke biraz yuvarlak olsaydı diye içimden geçirdim. En büyük 40 numarası varmış. Ben normalde 39 giydiğim halde 40 rahatsız etti. Almayı düşünenler varsa eğer ,kalıplarının biraz küçük olduğunu söyleyebilirim. Kendi ayak numaranızdan bir numara büyüğüne bakabilirsiniz.

2.Twist bej-bordo kalpli kazak: Blogumu takip edenler bilirler bu modeli birçok kez paylaştım sizlerle. Sezon başında katalogda ilk gördüğüm andan beri ilgimi çeken bir parça oldu. Sezonun trendi kalp deseni ve bordo renginin bir arada kullanıldığı bu triko çok sevimli bir parça. Ancak gittiğim Twist mağazalarında bunun bir türlü small bedeni denk gelmedi. Medium'u da biraz bol  geldi gözüme. Sonradan bir iki kere baktım ki hiç bir yerde bedeni kalmamış. Bende araştırmadım. Belki araştırsaydım farklı bir şubesinde bulabilirdim.Neyse sağlık olsun.


3.Bordo pantalon: Bordo pantalon işi cidden 3 aydır olay oldu. Nerdeyse her mağaza koleksiyonunda bordo pantalona yer vermişti .Bir tanesini bile beğenmez mi insan. Bazıları çok dar geldi, super skinny istemiyorum dedim. Boru paça olan bacağımı kalın gösteriyor dedim. Aldığımı geri verdim vs. En son Stradıvarıus'dakinde karar kılmıştım.Napiyim dar mar ama kumaşı ve rengi güzel en azından diye .O da beni yordu ve olay oldu. Üstüme iyi olanda defo çıktı. Hatasız olan da çok dar oldu,kilolu bi insan giymişte etler fışkırmış gibi kat kat oldu..En az 4 tane 36 beden aynı pantalondan denedim. Hepsinde mi bir arıza olur ya. İyi olan da lekeliydi.keşke lekeli olanı alsaymışım diyorum. Bir tane elimde var daha henüz giyemedim.. Herkesten önce ben istiyordum. Hiç düşünmediğim kişilerde bordo pantalon gördüm. Sezon bitti ben daha giyemedim. Bu arada görselini paylaştığım bordo pantalon Topshop markasına ait. Onu beğenmiştim aslında.Ama pahalı diye vazgeçmiştim. Fiyatı 99 TL. Belki indirime girmiştir ,belki bedeni kalmıştır ondan haberim yok. bir bilen varsa benimle paylaşsın:)


4.Shopping Bag'ler: Bu sezon ,hemen hemen her mağaza Shopping bag modellerine yer vermişti. Sezonun trendi olmaya devam eden shopping bag'ler farklı renk ve modelleriyle rafları süslerken ben bir türlü birtane bile alamadım. Bu tamamen benim kararsızlığımdandır. Tam anlamıyla dört dörtlük bir model beğenemediğimdendir. Ama en azından bir tane alabilirdim. Biraz beğendiklerime de bakmadım bir daha.Sonra kalmadığını gördüm.

 5.H&m Yüzük: Bu yüzüğü birkaç ay önce H&M'in internet sitesinde keşfettim. Ama H&m'in hiçbir mağazasında göremedim. Almama sebebim budur.



                              

                
       1.Lacoste camel rengi bot: Camel tonlarında bir ayakkabıya ya da bota ihtiyacım vardı.Çoğu ayakkabı markasına baktım, istediğim renk ve modele yakın bir ayakkabı göremedim. Zaten ayağıma da rahat olması gerekiyor. Lacoste'un bu modeli hoşuma gitmişti. Ve her renkle kullanırdım, kimsede de gözüme çarpmamıştı. Ama ne yazıkki bunu da beğene beğene alamadım. Çünkü en büyük numarası 40'mış.ve o da burnuma dayandı ve rahatsız edeceğini düşündüm. İçinde rahat olamayacağım bir ayakkabıyı almak istemedim. Sonuçta günlük ,uzun mesafede giymeyi tercih edeceğim bir modeldi. Üzülerek bunu da pas geçtim..

      2. Flared Jean : Bu sezon hem ihtiyacım olan,hem istediğim ,hem de trend olan parçalardan biri de Flared jean idi. Ee peki neden almadım. Burada cidden bütün kabahat benim. Sezon başında Zara Trf bölümüne ait çok güzel bir model buldum.Aman şimdi almayayım daha erken dedim, almadım. Sonra Mango'da buldum pahalı geldi fiyatı ..aman sonra bakarım dedim. İndirimde gördüğüm halde denemedim. O fiyata o kaçmazdı. Aman paçasını nasıl yaptırcam bunlar topukluyla güzel olur dedim,almadım. Ama hep dar paça olmazki. Bu modele de ihtiyaç var. En son bir kere İpekyol'un indirimli flared jean modeline rastladım..denedim de hatta iyi oldu. O gün alışveriş günümde değildim diye almadım. Saçma sapan nedenler,kararsızlıklar sonucu ,dımdızlak pantalonsuz kaldım. Şimdi de hiçbiri kalmadı...Bu konuda tamamen suç benim..


   3. Topshop, kiremit rengi kimono model hırka: Bu hırkayı ilk olarak Koton'da gördüm.Şaşırmayın.. Koton taklitçilikte bir numara, Birebir aynısını yapmış..Daha sonra Topshopta gördüm. Koton'da 79.99TL.Topshop'ta 129.90TL idi. Bu ürün indirime girdi mi bilmiyorum. Bunu almayı ertelediğim için almadım.Şayet kalırsa ,bir yerde gözüme ilişirse alabilirim..

   4. Topshop, Camel rengi ,siyah biyeli hırka: Bu hırka da chanel ceket modelini anımsatan bir model. Bu da çok hoşuma gitti.Ama bunu geç keşfetttim ve Topshop mağazalarına baktığımda bunun bedeni kalmamıştı. Neyse sağlık olsun. Çok önemli değil..

   5. H&M kolye: Bu kolyeyi H&m'in internet sitesinde görüp beğenmiştim.Ama H&m mağazasında hiç karşıma çıkmadı. Geçen gün bu kolyenin pembe rengini gördüm.Siyah olan kısmının pudra pembe renginde olduğunu düşünün. Birde zinciri gümüş rengi, halkasının içi siyah olan  var. Ama o da altın rengi kadar hoşuma gitmedi.

   6. Mango Touch koleksiyonundan bir çanta : Bu çanta hoş bir model aslında.Bunu da internetten görüp beğenmiştim. Derisi de güzel, yumuşacıktı. Ama yakından o kadar hoş gelmedi gözüme,ya da indirim döneminde o hengame de detaylı bakamadım..Ayy bilmiyorum bunu neden almadım.


      Ee bütün bunlardan bize ne diyebilirsiniz. Alsayın kardeşim ,napıyim ben şimdi diyebilirsiniz. Bir nevi günah çıkarma ya da iç dökme gibi birşey oldu bu. Aynı zamanda size güzel güzel ürünler tanıttım fena mı. Bir iki güzel fikir verdim modaya dair. Her ne kadar kendime hayrım yoksa da, belki size bir faydam dokunur. Beğendiğiniz bir parça çıkar içlerinden..

No comments:

Post a Comment