24.1.12

Yeni paylaşımlar, tanıdık detaylar

     Geçtiğimiz günlerde televizyon başındayken tesadüfen gözüme takılan ve tanıdık gelen parçalar oldu.Bende yine sizlerle paylaşayım istedim.Gelin şunlara bir göz atalım...

     İlk paylaşımım Kuzey Güney dizisinden. Kuzey Güney dizisinin 11 Ocak ve 18 Ocak tarihinde yayınlanan (18.,19.bölüm) bölümünde Zeynep karakterinin (Merve Boluğur) takmış olduğu camel rengi, shopping bag modelini andıran çanta H&M markasına ait. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama 70 TL civarında olsa gerek. Bu ürünü Sapphire H&m mağazasında bulabilirsiniz. Büyük ihtimalle diğer H&m şubelerinde de vardır.Ama ben Sapphire'dekinde görmüştüm.




                                       

     
    Daha detaylı incelemek isterseniz H&m'in sitesini ziyaret edebilirsiniz. http://www.hm.com/us/product/96670?article=96670-A



     Diğer bir paylaşım ise ekranların yeni dizisi Araf Zamanından.. Fox Tv'de yayınlanan Araf Zamanı adlı dizinin 22 Ocak tarihinde yayınlanan bölümünde Lale Cangal'ın (Ahu karakteri)  giydiği Beyaz dantelli elbise Zara markasının bir ürünü. Zara Trf bölümüne ait olan elbisenin gri ve siyah renkleri de mevcut. Yılbaşı gecesi için kendime de bakmıştım bu elbiseden. Gayet şık bir elbise.Ancak small bedeni bile bana arkadan bol olduğu için, üstümde güzel durmadığı için alamamıştım..Elbisenin sezon fiyatı 89.95TL idi. Şu an indirim döneminde, fiyatı 39.95 TL'ye düşmüş.Kalmışsa eğer kaçırmayın derim..

  
    



                                


                                                 

             
                Gelelim son paylaşımıma..Yine yeni dizilerden biriyle karşınızdayım. Showtv'de yayınlanan Muck dizisinin 3.bölümünde ( 19 Ocak 2012)  Elif Karakterini canlandıran Azra Akın'ın çantası Zara Markasının bir ürünü. Zara Woman bölümüne ait olan bu çanta'nın sezon fiyatı 159.95 TL 'imiş. Şu an indirimli fiyatı 79.95TL. Bu çantanın bir de kırmızı rengi mevcut. Ben daha önce bu modeli internet sitesinden beğenmiştim.Ama bir türlü Zara mağazalarında karşıma çıkmamıştı..İndirimin başından itibaren bir iki zara mağazasına baktım, kalmamış.Belki şansınıza bir yerde rastlarsanız kaçırmayın derim. Gören olursa bana da haber verirse sevinirim..







Bu ürünle ilgili daha detaylı bilgi edinmek isterseniz http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/tr/en/zara-W2011-s/163041/486572/SUEDE%2BCOMBINED%2BSHOPPER  bu linke tıklayabilirsiniz.
                                                      
                    




1 comment: