30.1.12

Bliss ürünlerim

      Uzun zamandır iyi ve etkili cilt bakım ürünlerine ihtiyacım vardı. Temizleme jelim bitmişti, nemlendiricim ve peeling yapabileceğim bir ürünüm yoktu. Piyasada tonlarca marka var biliyorsunuz. Ezcanede satılan organik,bitkisel markalar mı desem, dermo-kozmetikler mi desem, sadece kozmetik içerikliler mi desem.Say say bitmez. Bunların içinden iki marka arasında kararsızdım.Sonunda bir tanesinde karar kıldım ve bugün düzenli bir cilt bakımına giden yolda ilk adımı attım. Bliss markasını geçen gün blogumda tanıtmıştım.Spa bakımlarından esinlenerek yaratılan doğal, bitkisel özler içeren bir cilt bakımı markası. New york kökenli bu marka pek çok ünlü yıldızın da favorileri arasında yer alıyor.
                                           
                                                    

Gelelim benim aldıklarıma; Öncelikle sabah-akşam düzenli olarak kullanılacak yüz temizleme jelini aldım.Bu jel cildinizi temizlerken aynı zamanda peeling etkisi de veriyormuş.. Kuşburnu, Papatya ve Passionfruit özleri ile cildinizi anında rahatlatarak yumuşamasını sağlıyormuş.
       
       Bir diğeri ise haftada 2 kez kullanılacak olan gözenek temizleyici peeling. Ara ara sivilcelenen cildimin peeling'e de ihtiyacı olduğunu düşünerek bu ürünü aldım. Aynı zamanda gözenekleri tıkayan ölü hücreleri ciltten uzaklaştırmak ve daha pürüzsüz, yumuşak bir cilde sahip olmak için bu peeling inanılmaz etkiliymiş... Göreceğiz bakalım..

       Son ürün ise günlük nemlendirici Losyon Spf 15; Cildimizin en büyük ihtiyaçlarından biri de nemlendirme..Nemlendirici krem kullanmak şart, hele ki bu soğuk kış günlerinde soğuktan cildimiz kuruyor.Böyle durumlarda en iyi ilaç nemlendiriciler. Aslında nemlendiriciyi başka markadan da alabilrdim. Ama hepsi aynı marka ,takım olsun istedim bu sefer. Bliss günlük nemlendirici losyonu ; cildinizi nemlendirirken ,vitaminler, mineraller ve omegalarla zengin karışımıyla cildinizin bakımını da sağlıyormuş.. Ayrıca Spf 15 özellğiyle yaz-kış güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildinizi koruyormuş. Bunu da deneyip göreceğiz... İzlenimlerimi daha sonra sizlerle paylaşacağım..

   

2 comments:

  1. bu peelingi ben de merak ediyorum, kullandıktan sonra görüşlerini yine paylaş bizimle ;)

    ReplyDelete
  2. TAMM cnm. bnde merak ediyorum. onca marka varken hatalı bir tercih yapmamşmdr inş diye düşünyorum..deneyip,görücem..

    ReplyDelete