23.4.12

Neler Beğendim Neler


          Uzun zamandır ortalarda yoktum..gerek vizeler, gerek bazı sıkıntılardan dolayı sizlerden ayrı kaldım..İyi bir geri dönüş yapmak isterdim.Ama planladığım,düşündüğüm bazı yerlere gitme şansım olamadı.En yakın zamanda ilginizi çekecek konuları sizlerle paylaşmayı düşünüyorum..Bugünkü konumuz; neler beğendim neler..


 Geçen hafta İstinye Parktaydım. İlkbahar yaz sezonuna ait ihtiyaçlarıma yönelik şöyle bir göz atma turuna çıktım.Ve bakın neler beğendim neler..Aslında Yargıcı ve Mudo'da beğendiğim ve sizlerle paylaşmayı çok istediğim bir iki parça vardı. Ancak görselini bulamadığım için paylaşamadım ne yazıkki.Yargıcı'daki ayakkabılara bakmanızı şiddetle tavsiye ediyorum.Ayrıca Mudo'daki Toms modeli ayakkabılar da çok şirin gerçekten.Yargıcı geçen sene olduğu gibi, bu sezonda Toms modeli ayakkabılara yer vermiş.Bakmadan geçmeyin diyorum..


                                                              Zara, Mango, Mudo

                                                                    Twist, Mango, Zara

 
           
                                                         Zara, Mango, H&M
      
                                                   

                                                                  Zara, Mango 



                                                                        Zara

                                    
                                                             Zara, Twist, Toms
                                                      H&m, Topshop, Mudo, Zara, Yargıcı

No comments:

Post a Comment