19.4.13

İntikam dizisinden seçmece


  'Dizi karakterlerinin kıyafetleri' konulu yazılarıma bir süredir ara vermiştim ta ki İntikam'ın son iki bölümünde gözüme çarpan detaylara kadar. Görür görmez markasının ne olduğu tahmin ettiğim bu iki parça beni yanıltmadı, tabiki Twist'den başkası değildi. Bunun üzerine boş durmadım ve sizlerle paylaşmak istedim.Açıkçası bu iki ürüne görür görmez bayıldım.

 Öncelikle, İntikam dizisinin 14.Bölümünde, Cemre karakterinin giymiş olduğu çiçek desenli bu gömlek Twist markasının bir ürünü. Online olarak da satışta olan gömleğin fiyatı 159,00 TL.
Daha detaylı incelemek için buradan bakabilirsiniz.


                                                         


Görsel www.twist.com.tr adresinden alınmıştır.


Diğer bir ürün ise; İntikam dizisinin dün akşam yayınlanan 15.bölümünde Cemre karakterinin giymiş olduğu gri, kolları delikli yıldız detaylı sweatshirt. İnternet sitesinde görselini bulamadım ancak bu ürün de Twist markasına ait.




1 comment:

  1. Herkesi Burberry,Tommy Hilfiger gibi markalar giydirirken Cemre'nin yoğunlukla Twist'i taşıması bence ona çok yakışıyor.E Twist'de bu sezon oldukça iddaalı :)
    Sevgiler...
    www.burcumalkoc.com

    ReplyDelete