8.5.13

Yaz sofralarınıza ilham verecek dekorasyon önerileri


 Yaz geldi çattı, güneşli hava yüzünü gösterdi. Artık bahçelere,balkonlara çıkma zamanı.Yazla birlikte davetler, partiler, arkadaş toplantıları da beraberinde gelirken, ben de boş durmadım sizler için harika bir yaz sofrası önerileri hazırladım. İnternette araştırıp bakınırken dikkatimi çeken, gözüme hoş gelen birbirinden zevkli ve sevimli sofraları sizler için bir araya getirdim. Pastel tonların hakim olduğu romantik masaların yanı sıra sevimli,renkli ve eğlenceli sofralara da yer verdim.Yaz sofralarınıza ilham verecek dekorasyon önerileri burada.





             Rengarenk, enerjik, sevimli ve çiçeklerle bezenmiş bu sofra gününüze renk katacak. Bu arada renkli cam kavanozlar çiçekleriniz için güzel bir alternatif olabilir.

 
 İlham veren sofralardan biri de; bu karpuzlu, mısırlı, mini burgerli olan. Sizce de harika değil mi? 

Puantiyeli yemek takımıyla zenginleşen bu sofra oldukça sevimli görünüyor. Siz de puantiye detayıyla sofranıza sevimlilik katabilirsiniz.
                 Su yeşili tonlarındaki bu romantik masanın zarif ve naif bir havası olduğu kesin. Renkli bardaklar,vazolar ve sürahi kullanarak sofranızda fark yaratabilirsiniz.

   kokteyl davetlerinize özel güzel bir sunum önerisi

1 comment:

  1. Thаt іs vеry inteгestіng, You are a
    νery professional bloggеr. I've joined your feed and look ahead to in the hunt for extra of your fantastic post. Also, I have shared your web site in my social networks

    Feel free to surf to my homepage ... Boston Airport Transportation

    ReplyDelete