24.9.11

Ajda Pekkan Somali`ye yardım konseri

Senelerdir yaşlanmak bilmeyen,dinamik,yenilikçi ve alışılmışın dışında..kimden mi bahsediyorum tabiki ajda pekkandan...süper starın konserine bir türlü gitmek nasip olmadı. ha bu sene gidicem,ha seneye derken hep ertelendi.Ya tarihler uymadı,ya bilet almakta geç kaldım..Artık geçti ,bu yaz gidemedim derken yakın tarihte konseri olduğunu öğrendim.. 1 ekim`de Kuruçeşme Arena`da Somali`ye yardım kapsamında bir konser verecekmiş..Gecenin geliri Somali`ye yardım fonuna aktarılacakmış.Böyle hayırlı bir şeye ortak olup ,sonbaharın ilk aylarında son konserini vermesi benim için de süpriz oldu..Ajda`nın sahnesi çok iyidir derler..Zaten bunca yıllık sanat hayatında hep başarılarıyla bilinmiş, güzel yorumuyla,insanın ruhuna hitap eden şarkılarıyla hepimizi derinden etkilemiştir..Siz de benim gibi bir türlü konserine gidemeyenlerden misiniz? ya da tekrardan sahnede görmek isteyenlerden mi? o zaman bu konser kaçmaz...


dipnot: haber sitelerinden birinde biletlerin satışa çıktığı gün kapışıldığını öğrendim..aman ha konseri kaçırmak istemeyenler aceleci davranalım... buna ben de dahil:)

No comments:

Post a Comment