15.10.11

2011-2012 Kaban Modelleri


Havalar soğumaya başladı,şimdi kabanlara sarılma zamanı! Kış aylarında bizi dondurucu soğuklardan koruyan kabanlar, bu kış da çeşit çeşit,renk renk,her tarza,her zevke uygun modelleriyle karşımıza çıkıyor. Bebe yakalar, çift düğmeliler,yakasız modeller,şal yakalar, kuşaklı modeller gibi birçok çeşide rastlamak mümkün. Dış görünümüyle tarz yaratan kabanlar,içimizi ısıtmaya devam ediyorlar. İşte bu sezona ait kabanlar. Öncelikle kendim için seçtim bunları.Bunlardan bir iki tanesi benim olmalı.Hele Asos`taki kabanlara bayıldım. Keşke Asos`un Türkiye`de mağazası olsaydı da bu cicileri deneyerek alabilseydik.

Vallahi İçlerinden seçim yapmakta zorlandım, en sonunda bunlara karar verdim.Bakalım siz beğenecek misiniz?





                                                                 ASOS



            

                                                                ZARA


                                                TOPSHOP VE KOTON




H&M

No comments:

Post a Comment