11.10.11

Kasap Döner

  

Burger tutkunlarının vazgeçemediği Dükkan burger, Burger house, Mano burger gibi mekanların sayısının günden güne arttığı, benzerlerinin ardı arkası kesilmediği günümüzde, farklı bir yer ilgimi çekti. Burası diğerleri gibi burger yapmıyor,buranın iddiası hamburger değil, çeşit çeşit etleriyle de ünlü değil. Burası bir dönerci. Ama dükkan Burger ve onun benzerlerinden de aşağı kalır yanı yok. Üsküdar`ın Balıkçılar çarşısının arasında köşede bir yerde kalıyor.Geçtiğimiz yaz  o sokaktan geçerken ilgimi çekti ve merakla girdim. Üsküdar`ın göbeğinde öyle bir yer beklemezdim açıkçası.
 Mekanın iç ve dış tasarımı, tarzı, konsepti gayet modern ve hoş. Döneri de bir o kadar lezzetli. Üsküdar`da değil  de, Nişantaşı`nda, Etiler`de şube açsa, tercih edilen mekanlar arasına girmeyi başarır. Sakın yanlış anlaşılmasın Üsküdarda da pek çok müdavimi var. Kimse mekanın hoş tasarımı için gitmiyor, insanı oraya çeken şey; lezzetli döneri  ve makul fiyatları. Burgerlerdeki küçük,orta,büyük boy sıralamasının yerine burada gram hesabı işliyor.kaç gramlık istiyorsan o kadar döner!

Ayrıca burada ilgimi çeken diğer bir şey; masalarda Ipad olması idi. Yemeğinizi yerken,bir yandan da Ipad`e göz atabiliyorsunuz. Duvarın bi köşesinde de Ipad ekranından yansımalı, menünün görüntüsü var.Alan küçük ama oturma kapasitesini oldukça geniş tutmaya çalışmışlar.Lezzet, dekor ve rahatlık bakımından 10 üzerinden 8 veriyorum.2 puanı da mekanın küçük olması ve oturma alanlarının tabure olmasından dolayı kırdım.Ama yine de güzel ya ,o tabureler de şirin bi hava katmış.Bir de konum olarak yeri bence pek uymamış.Daha farklı bir köşede açılabilirdi. Bu arada belirtmeyi unuttum; burada et döner dışında başka bir yiyecek yok. Ben dönerimi yer kalkarım ,dönerimi yerken de biraz Ipad`le zaman geçiririm diyorsanız Kasap döner`e uğramadan geçmeyin. Olur da yolunuz Üsküdar`a düşerse ,Kasap dönerde döner yemenin farkına varın.

No comments:

Post a Comment