25.12.11

ASOS kaban modelleri

 
Kulağa ne kadar inandırıcı gelmese de evet koskoca İstanbulda , dünya markalarının birarada olduğu koskoca metropolde beğendiğim, istediğim gibi bir kaban bulamadım. Bulduklarımın da ya rengi ihtiyacım olan renk değildi ,ya üstüme uymadı. ya da zamanında karar verip alamadığım için en beğendiğim bir modeli de başkasına kaptırdım.O başkası da her gün karşılaşabileceğim biri olduğu için erkek akadaşım beni almamam konusunda uyardı.Ben de sürekli gidip geldim. %50 İndirime girdi. Çok uygun bir fiyata düştü ama almadım. zaten o kabandan çok ,uzun ceket modelindeydi. Ama çok hoştu.. neyse ondan sonra bahsedeceğim..Gelelim kabanlara..Ya yerli-yabancı o kadar marka var şu İstanbulda. O modele yakın yada beğendiği diğer modellere yakın birşey çıkmaz mı insanın karşına. Kış bitecek birşey alamadım. Kendime pes diyorum.. Şu Asos nasıl bir cennet ya..Bütün beğenebileceğin şeyleri bir arada toplamışlar sanki..Bir cesaret alışveriş yapabilsem keşke şuradan. Kargo parası da yok hem. Ama işte beden uymaz,model yakışmaz diye düşünerek cesaret edemiyorum. Çünkü vücut şeklim biraz sıkıntılı..Beğendiğim birşeyin bana kalıbı uymuyor filan.. Yoksa alırım hiç düşünmem.Alırım 36 ,gelsin ciciler, giyiyim güzel güzel derim...Benim işim biraz zor .Ama  hem kendim hem sizler için birkaç parça seçtim...


 Şimdi sizleri Asos'tan seçmiş olduğum birbirinden güzel kaban modelleriyle başbaşa bırakıyorum...







1 comment:

  1. Gerçekten çok güzeller pembeye bayıldım açıkçası
    madambfashion.blogspot.com

    ReplyDelete