23.12.11

Karışık seçmece





Sizler için favori parçalarımdan karışık seçmece hazırladım.Gelin birlikte bakalım..

Bej ve siyah tonlarının bir arada kullanıldığı iki renkli kaban French Connection markasına ait. Hatırlarsanız, aynı kabanı kuzey-güney dizisindeki Cemre karakteri giymişti.Fiyatı ise 195£'dan 97.50£'ya inmiş. Yaklaşık 250TL'ye filan geliyor heralde. Saat şeklindeki kolye H&M'in yeni sezon aksesuarlarından..Kiremit rengi hırka ise Topshop markasının bir ürünü. Birebir benzerini ise Koton'da gördüm. Daha uygun fiyata almak isteyenler Koton'u tercih edebilir. Topshop'da 129.90TL ,Koton da ise 79.90TL.Seçim sizin..Hardal rengi hırka da Topshop markasına ait. Bu kısa, cici hırkayı yüksek bel jeanlerle,kısa eteklerle ya da elbiselerle kombin edebilirsiniz. Krem-siyah ve bej üçlüsünün bir arada kullanıldığı bu zarif çanta da Zara markasına ait.



Siyah beyaz kalp desenli kazak Topshop markasına ait bir ürün. Bunun bir benzeri Twist'de de var.Sezon başından beri o modeli paylaşıyorum.Ama birtürlü small'unu bulamadığım için alamadım.Bu modelde çok şirin ama baktığım topshop mağazalarında henüz göremedim. Somon rengi mi desem, yavru ağzı mı bilemedim salaş kesim bu kazak da yine Topshop markasına ait. Bunun gri rengini gördüm cevahirde gayet hoş gözüküyor..Taytlarla ve skinny pantalonlarla kombin edebilirsiniz.. Taba rengi satchel model çanta H&M'e ait bir ürün. Çantanın fiyatı; 49.95TL. Yağmur botu ise Diesel markasına ait bir ürün. bu botun gri ve mor rengide var. Gri rengini alıp almamak arasında gidip geliyorum. Gayet şık duruyor ayakta..Fiyatı 169TL'den 128TL'ye inmiş durumda şu an..







Siyah beyaz kar desenli kazak hem şık, hem çok sevimli görünüyor bence.Bu kazağın bir de bej rengi mevcut.Bej rengini uzun zamandır almayı düşünüyorum bugün yarın diye erteleye erteleye bir hal aldım. Artık alıcam..H&M markasının ürünü ve fiyatı 59.95TL.Krem rengi siyah biyeli bu hırka aynı zamanda ceket havasında.Bence çok şık bir model ama geç farkettiğim için benim bedenime göre kalmamış.Topshop markasına ait bu ürünün indirimli fiyatı 89.90TL
 Nar çiçeği çanta H&M'in bir ürünü. Yeşil çanta ise Zara'ya ait.

No comments:

Post a Comment