22.12.11

Wishlist For 2012

 Yenı yıla az kalmışken ben de bir wishlist oluşturayım dedim..Yeni bir yıla, yeni dileklerle yepyeni bir ben olarak girmeyi arzuluyorum.. Daha önce gerçekleşemeyen, olmasını isteyipte olduramadığım, ertelediğim ,sahip olamadığım şeylerin bu yılda gerçekleşmesini umut ediyorum..

                        



    İşte 2012 'de gerçekleşmesini arzu ettiklerim;

  1.Sağlıklı ,mutlu, bol kazançlı bir yıl olmasını diliyorum
  2.Sorunların minimum düzeyde olduğu günler diliyorum
  3. Artık güzel ve normal bir saç rengine sahip olmayı diliyorum..
  4.Eğlenceli, keyifli bir yaz tatili diliyorum
  5.Beğendiklerimi ve bildiklerimi kendi üzerimde uygulayabilmeyi istiyorum.. (aslında bu çok basit bir şey benim için ama bir türlü olmuyor, engeller çıkıyor)
  6. Bir tutam kararlılık diliyorum
  7.Bir tane J Brand marka jean veya pantalon istiyorum
  8.Kıyafet, çanta veya ayakkabı olarak şimdi tek bir marka belirtemiyorum. .Listem biraz kabarık olabilir. En azından beğendiğim birkaç güzel parçaya sahip olmayı diliyorum..
  9.Yaz sonunda eğitim ve tatil amaçlı bir İngiltere seyahati diliyorum
 10. Daha nice hayallerimizi, beklentilerimizi ve isteklerimizi gerçekleştirebilmek adına herkes için   sağlıklı bir yaşam diliyorum.

Not: Görsel biraz eksik kaldı ama olsun. bu seferlik de böyle olsun..

No comments:

Post a Comment