21.12.11

Yeni Keşfim ;The Nail Art Etiler



Nail bar furyası ilk olarak fırsat sitelerinde gözüme çarpmıştı. Hatta fırsat sitelerinin birinden, Etiler Nail House'da manikür-pedikür fırsatı satın almakla başlamıştı tanışıklığım. Nail house'a birkaç kez gittim ve memnun kaldım.. Nail House; otoklav sistemi ile sterilizasyonunu sağlayan ve allessandro markalı ürünleri ile besleyici el-ayak bakımı yapan merkezlerden biriydi. Biriydi diyorum çünkü bugün gittim ve kapandığını öğrendim yahut başka bir yere taşınmış ama kimsenini haberi yok. Neyse bu sefer çok yakınında yeni bir yer keşfettim.Aslında orayı daha önce görmüştüm ama hiç gitmemiştim. Bugüne kısmetmiş. Ayak tırnağımda uzun zamandır geçmeyen bir rahatsızlık olduğu için ve hassas bir yapıya sahip olduğu için özen gösterilecek, steril bir yere gitmekti niyetim. Ben de The Nail Art'ın kapısından içeri girdim. Beni çok sıcak karşıladılar.Normalde randevu sistemiyle çalışıyorlarmış..Ama benim ufak bir işim vardı.Saolsunlar çok güzel ilgilendiler ve oldukça hijyenik, steril bir şekilde gerçekleşti işlemim..






  Tırnakla sanatın buluştuğu son nokta sloganıyla yola çıkan The Nail Art, steril bir ortamda el ve ayak bakımı ile besleyici ve sağlıklı ayaklara kavuşmanızı sağlıyor.. Spa manikür, spa pedikür, protez tırnak uygulaması, el-ayak masajı, ayak detoksu, kalıcı makyaj uygulaması, ağda uygulamaları olmak üzere pek çok alanda hizmet veriyor.Tabiki önceliği  el ve ayak sağlığınızı korumak.. Dişçilerin kullandığı otoklav sistemi ile sterilize edilmiş tek kullanımlık pens ve makasların kullanıldığı Nail Art'da aynı zamanda el-ayak bakımınız için de besleyici bakım ürünleri kullanılıyor..


  Özellikle spa pedikür uygulaması ayaklarınızı rahatlatan ve derinlemesine bakım yapan bir uygulama. Sıcacık jakuzilerde aqua Leaves ve anti-oxidant içerikle birleştirilmiş peeling ve maske uygulamasının ardından ,mükemmel ayak masajı ile son bulan muhteşem bir keyif spa pedikür.. Ayrıca kalıcı makyaj, kaynak kirpik gibi güzellik uygulamalarının yanında batık tırnak tedavisi, Nasır tedavisi, Mantar tırnak tedavisi gibi medikal uygulamaları da mevcut.. Güzelliğinizi ve sağlığınızı bir arada düşünen bu adreste kendinizi uzman ellere teslim edin. 1 saatlik keyfin tadını çıkarın.


  Steril ortam dedik, el-ayak bakımı dedik, sağlıklı ayaklar dedik tamam hepsi güzel de peki bunlar nasıl bir ortamda gerçekleşiyor. The nail art siyah ve beyazın eşssiz uyumu ile son derece modern dekore edilmiş mekanında müşterilerine konforlu ve keyif dolu saatler yaşatıyor..Rahatlığın ve şıklığın buluştuğu modern dekorasyonu ile göz dolduruyor..


                                         


   Sağlık, güzellik ve konfor dolu dakikalar yaşamak isteyenlerin tercihi The Nail Art olacak..Siz de en azından bir kerede olsa Nail Art keyfini yaşayın.. Size menüden birkaç seçmece; Sauna Manikür: 30TL, Spa Pedikür: 55, Mantar tırnak tedavisi: 50 TL, Sauna Pedikür:35TL ,Koltuk altı: 15TL, Tam bacak : 40 TL,  Kaş Alma; 20 TL, Kalıcı oje uygulaması (El) : 40 TL, Protez jel sistem Full Set: 100 TL, Kalıcı French Jel Full Set: 120 TL, Protez tırnak akrilik sistem full set (El):100 TL,  Kalıcı kaş dizaynı: 650 TL,Kalıcı Eyeliner: 550 TL ,Tırnak Yeme Tedavisi :80 TL ,El Parafin: 20 TL.









THE NAIL ART
Etiler Nispetiye Caddesi , 65/A
Etiler -İstanbul
Tel: 0212 263 70 75 - 0212 263 70 85

No comments:

Post a Comment