27.1.12

Biraz da müzik

     Biraz da müzik diyelim. Geçen gün radyoda dinlerken dikkatimi çeken ve sesini biraz daha yükseltmeme sebep olan bu şarkı Multitap grubunun Ben anlarım adlı şarkısıymış. Ben de anladım ki bu şarkı cidden çok samimi ve sıcak bir parça.. Melodisi ,ritmi, alt yapısı ve sözleri birbiriyle bir uyum içinde. Özellikle nakarat kısmındaki sözleri  ve müziği, insanı bir yerden alıp başka yerlere götürüyor adeta.. Kendilerine özgü, farklı bir tarzı olduklarını ilk andan itibaren dinleyicisine geçiren bu grubu bir de siz dinleyin. Bakalım sevecek misiniz?


                           



                  Multitap - Ben anlarım

          Bu işte bir iş var sen doğal değilsin
          Biri girmiş aklına değişmişsin
          Sanki biraz evvel ağlamış gibisin
          Sen konuşmasan da

          Ben anlarım çünkü
          En iyi ben tanırım seni
          Ben anlarım sakladığın seninledir
          Duvarların sağlam yıkılmaz sanıyorsun
          Sen öyle zannet ben anlarım

          Anlarım ki sonbaharsın
          Şimdi boş sokakların

          Titriyor duvarların
          Dokunma dersen ben anlarım


          Şimdi gözlerin kırmızı bir fonda
          Kalbin uzak yerde elin telefonda
          Yutkunuyorsun acın boğazında
          Sen konuşmasan da


             (Yeniden Nakarat)

       

No comments:

Post a Comment