5.1.12

Kim, nerden giyiniyor?

    Dizi karakterleri üzerinde gördüğümüz değişik ve güzel parçaların hangi markalara ait olduğunu öğrenmeye ne dersiniz?

    Kuzey güney dizisinde Zeynep karakterini canlandıran Merve Boluğur'un iki renkli ceketi , Ece Salici imzasını taşıyor. Ece salici çok hoş ve ilginç tasarımlarıyla beğeni topluyor. Kendisini blog camiasında keşfetmiştim.Şimdilerde birkaç dizide onun tasarımlarına rastlamak mümkün.

     



    Birbirinden güzel tasarımlarına http://www.ecesalici.com/ 'dan ulaşabilirsiniz..

     
       Star Tv ekranlarında yayınlanan Bir ömür yetmez dizisinin final bölümünde Ezgi Mola'nın giydiği parlement mavisi ceket de Ece salici'ye ait.




                   

           
     Diğer güzel bir keşif ise Kuzey güney dizisinden. 4 Ocak Çarşamba günü yayınlanan bölümde Cemre karakterinin taktığı , yandan asmalı siyah çanta Mango markasına ait. Hatta bu çantayı Cevahir  mağazasında görüp, kendim için de beğenmiştim. Dizi de dün gördüm. Dizideki görüntülerden bulduğum kadarını sizlerle paylaşıyorum.


                    

 
               
          Siyah dışında kahve ve nar çiçeği rengi de mevcut. Fiyatı 179TL'den 84.95TL 'ye inmiş. Daha detaylı incelemek isterseniz;
http://shop.mango.com/TR/p/mango/cantalar/tumu/touch---capraz-tarz-canta/?id=56601098_74 linkini ziyaret edebilirsiniz.

     

No comments:

Post a Comment