26.1.12

Muck dizisi kıyafetleri


           
Şimdi sizlerle taptaze,sıcağı sıcağına bir paylaşım gerçekleştiriyorum..Showtv'de bu akşam  (26 ocak 2012) yayınlanan Muck dizisinin 4.bölümünde birbirinden güzel parçalar dikkatimi çekti  ve sizlerle paylaşayım istedim.

            İlk paylaşımım; Ada karakterinin giymiş olduğu iki renkli, kolları yama detaylı kazak. Sezonun trendi olan iki renkli bu kazak Bershka markasına ait. Şu an indirimli fiyatı 39.95 TL. Hatta geçen gün indirimde bedenini buldum, güzel de oldu aslında.Ama almadım nedense..

                         
                                                                      

          Diğer bir paylaşımım; Bade Karakterinin giymiş olduğu hardal rengi kaban. Hardal rengi, yakasız model bu kaban Özlem Ahıakın'ın tasarımı. Özlem Ahıakın; adını yeni duyduğum genç tasarımcılardan. Ama ufak bir araştırma sonucunda çok başarılı ve güzel parçalara imza attığını farkettim.Bade karakterinin üzerindeki bu hoş ve farklı tasarımdaki model de onlardan biri.


                                 
             Bilgi kaynağı: Muck Styling - Bahar Kongel


  Özlem Ahıakın tasarımlarını Designer Shop adresinden daha detaylı inceleyebilirsiniz.Yalnız bu ürünü internet sitesinde göremedim. http://www.designershopss.com/tr-TR/tasarimcilar/ozlem-ahiakin . Ayrıca Özlem Ahıakın , Beyoğlu'nda bulunan İkon adlı mağazasında hem kendi tasarımlarına hem de vintage parçalara yer veriyor.

 İkon ; Firuzağa Mahallesi Bostanbaşı Caddesi 20/A, Galatasaray  , Tel: 0212 251 06 77

           Bilgi Kaynağı: Muck Styling - Bahar Kongel

       Üçüncü paylaşım da yine Muck Dizisinden. Bu akşam yayınlanan 4.bölümünde Derin karakterinin üzerindeki, benekli kaban Reiss markasına ait.
      Reiss'in internet sitesinde bu kabanın görselini bulamadım. Ama başka modelleri incelemek isterseniz  http://www.reissonline.com  sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

      Diğer bir paylaşım da yine Muck dizisinden. Muck dizisinin 26 Ocak 2012 tarihinde yayınlanan bölümünde, prova odasında Bade karakterinin üzerinde gördüğümüz geometrik desenli etek H&m markasına ait..

                                  

No comments:

Post a Comment