26.1.12

Gece Gece Yeni Keşif

    
      
Dün gece Galatasaray-Ankaragücü maçını izlemek için nereye gitsek diye düşündük durduk. Öyle Tophane filan uzak geldi gözümüze. Bizim eve yakın bir yer bulmak için biraz araştırma yaptım. Ama bulamadım. Bu arada bizim ev 4.Leventte. Levent civarlarında da aklımıza bir yer gelmeyince Kuruçeşme Kahvesine gitmeye karar verdik. Lokma, Bebek Kitchenette gibi alternatifleri bir kenara atarak Kuruçeşme Kahvesi'nde karar kıldık. Sahil yolunda giderken yol üstünde ,bahçesinde projeksiyonla maç yayını yapan bir yer dikkatimizi çekti..Ve bizde geri döndük. Bir baktık ki Fincan Kahve'ymiş. Fincan Kahve'nin birkaç şubesini biliyordum, sahil yolunda hep karşımıza çıkıyordu. Ama daha önce hiç gitmemiştim. Pek cazip gelmiyordu açıkçası. Ama Arnavutköy'deki baya hoşumuza gitti. Bahçesi güzel, sıcak ve samimi bir ortamı var. Eş, dostla ve aileyle günün her saati gidilebilecek küçük ama sevimli bir mekan..

                                      
            Öyle çok artı bir özelliği yok. Farklı bir dizayna, farklı bir tarza sahip değil. Ama kalitesi, konforu ve sıcak ortamı müşterilerini tatmin etmeye yetiyor. Biz yemekten sonra gittiğimiz için yemeklerin tadına bakamadık.Ama oldukça zengin bir menüye sahip olduğunu söyleyebilirim. Ve yemeklerin de lezzetli olabileceğini düşünüyorum. Biz Çikolatalı aşk sufle'nin tadına baktık. Sunumu ve lezzetiyle harikaydı.. Yanında da çay içtim. Ama çay da çok lezzetliydi .. Aman be, çay ne kadar lezzetli olabilir ki demeyin. Cidden güzeldi.. Diğer yandan hava soğuk olmasına rağmen bahçesinde hiç üşümedik. Isıtıcılar çok iyi bir şekilde sıcaklığı sağlıyor. Ortam, ambians güzeldi. Güzelce maçımızı izledik. Aslında farklı bir dizayna sahip değil derken, biraz hata ettiğimi düşündüm. Yalıdan bozma iki katlı binada konumlandığı için, oda oda bölümlerden oluşuyor.Üst katın ve genel olarak iki katın da dekorasyonu biraz ev stilini yansıtıyor. Ayrıca ikinci kattaki balkon da romantizm yaşamak isteyenler için ideal bir köşe.


                                            

  Fincan Kahve'nin diğer şubelerine nazaran Arnavutköy'deki bana daha yakın geldi. Emirgan ve Rumelihisarı'nda da şubesi bulunan Fincan kahve; dostlarla hoş sohbet edip, kahve keyfini doyasıya yaşayacağınız adreslerden biri. İster sevgilinizle, ister arkadaşınızla, isterseniz ailenizle gidin keyifli dakikaların, hoş sohbetlerin adresine bir yenisini eklemiş olun..





Arnavutköy Fincan Kahve
Arnavutköy Mah. Kuruçeşme Yolu Cad. No:7
Beşiktaş/ İstanbul

Tel: (0212)  263 50 60 - 263 50 70

No comments:

Post a Comment