2.1.12

Yılbaşı gecesini nasıl geçirdim? ( Öncesi ve sonrasıyla)

 Yeni yıla birkaç gün kala bir sürprizle karşılaştım.. Zaten 4-5 gün kala hastaydım ve dışarıda kutlamaya yönelik bir planım yoktu. Yılbaşı gecesi ablamın evine davetliydik annemle.. Ailece bir akşam yemeği ile kutlamayı düşünüyordum... Zaten bu yılbaşı babam da aramızda olmadığı için bir yanım buruktu.. Erkek arkadaşımla veya arkadaşlarımla da bir programım yoktu ..Ancak yeni yıla 4-5 gün kala beklenmedik bir olay oldu. Her zamanki gibi radyo dinliyordum ve tercihim de Kral Pop’du.. Radyoda ,İskender Paydaş’ın son albümünde Kenan Doğulu’nun seslendirdiği şarkının adını sordular. Kenan Doğulu'yu zaten severim ve bu şarkısını da biliyordum..Şarkının adı Doktordu.. Soruya mail yoluyla cevap veren 50.kişi, Kenan Doğulu'nun yılbaşı gecesi Grand Cevahirdeki konserine 2 kişilik davetiye kazanacaktı. Aradan biraz zaman geçti ve radyoda ismimi duydum. Kazanan kişi bendim..Hemen ardından Kral Pop'tan aradılar, detaylı bilgi verdiler. Benimle gayet güzel ilgilendiler. Bu arada hala hastaydım. Bir yandan telaş ,heyecan da vardı. Ne giysem heyecanı.. Hazırlıksız yakalanmıştım. Hasta halimle kendimi tutamadım bir iki gün avm gezdim. İstediğim gibi pek bir şey bulamadım. Kalmamış zaten çoğu yerde. Napalım evdekilerle idare ederim dedim. Ama kendimi biraz yordum sanırım. 31 aralık sabahı çok kötüydüm ,hastaydım. Nasıl gideceğimi düşünüyordum kara kara. Bir yandan da bu fırsat kaçmazdı.. Hızlı, kısa süreli bir iyileşme programına koyuldum. İlaçlar, bitkisel çaylar, dinlenme vs.. Geceye kadar sağlam bir şekilde ayakta kalabilmeliydim. Bir yandan kuaföre gitmem gerekiyordu. Neyse bir şekilde hallettim ,akşama kadar dinlendim. Ama yeterli gelmedi..İğne filan yaptırdım ayakta kalabilmek için. Yılbaşına hasta hasta girmek istemiyordum..Geceleyin bu konsere gitmek istiyordum..Öncelikle planım değişmedi tabi .İlk olarak ablamlara gittim.. Akşam yemeğinin ardından güzelce dinlendim. Kendimi geceye hazırladım…
Akşam 10'a doğru biraz daha iyi oldum ve 23:30'da Grand Cevahirdeydim. Ortam tıklım tıklım kalabalıktı. Bir coşku vardı, Kenan Doğulu sahnede süperdi.. Erkek arkadaşımla gitmiştik..Tesadüf onun arkadaşları da ordaydı. Onlarla birlikte çok güzel vakit geçirdik. Kenan Doğulu sevilen  şarkılarını seslendirdi. kimi zaman duygulandık, kimi zaman coştuk, dans ettik. Konserde dikkat çeken şeylerden biri;  sahneye yıldız adında bir dansözün çıkmasıydı. Yıldız, sahnede adeta bir yıldız gibi parladı. Ayrıca Kenan Doğulu’nun vokalisti olsa gerek;  Sibel Can-Kenan Doğulu düetinin bir parçası olan Kader’i seslendirdi. O da çok iyiydi.Bunun yanısıra vokalisti, Kenan Doğulu’nun Sıla ile düet yaptığı bundan sonra adlı şarkıyı yorumladı. Kenan Doğulu da tabi ki ona eşlik etti. Her şey çok güzeldi. Diğer ilginç bir detayı da sizlerle paylaşmak istiyorum. Sahnede bir evlenme teklifine şahit oldu. İzleyiciler arasından bir bey sevgilisine çok romantik bir evlenme teklifi yaptı. Tek taşını da almış, her türlü detayı düşünmüş.Böylelikle sevgilisinin gönlünü kazandı.Kenan Doğulu da onlar için Gel gelinim şarkısını seslendirdi.Anlayacağınız hoş, romantik anlar yaşandı.. Ardından Ozan Doğulu 2:30 gibi sahne'ye çıktı..Onun da çaldığı parçalar muazzamdı. Birkaç saat hastalığımdan eser yoktu. Ancak 3'e doğru hastalığım yeniden nüksetti ve kendimi kötü hissetmeye başladım.Hal böyle olunca eve kaçmak zorunda kaldık.Genel itibariyle her şey güzeldi. Hasta olmasam sonrası da güzel olabilirdi ama napalım bu sefer böyle oldu…
Sonuç olarak güzel bir yılbaşı gecesi oldu. Yani şöyle diyelim yarısı güzel yarısı kötü..Çünkü hasta olmamdan dolayı öğlenden geceye kadar bir halsizlik üstümdeydi. Tatsızdım. Yeğenimi sevemedim ,uzak durdum. Ailemle güzel bir akşam yemeği yiyemedim. Bunlar biraz tadımı kaçırdı. Ama gece konser güzeldi. Erkek arkadaşımla geçirdiğimiz anlar güzeldi. Kral Pop'a da çok teşekkür ediyorum bu özel geceye katılmamı sağladıkları için.  
Ama her şeyin başı sağlık diyorum. Hala tam anlamıyla kendime gelemedim, hala biraz hastayım. Yeni yılda hepimize sağlıklı, mutlu günler diliyorum.. Herşey gönlümüzce olur inşalla

2 comments:

  1. Aaaa bizim arkadaşlar da Kenan Doğulu'daydılar, bizi de çağırmışlardı ama evde olmayı tercih ettik:) Bu arada blogunu yeni keşfettim, izliyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. saolasın:) önceki postlarıma da bak hoşuna giden şeyler bulabilirsin..En yakın zamnda yeni şeyler ekliycem=)sennkine de bakıyim. takip ettiğim bloglardan adını duymuştum. şaşırdm beni bulmana:)

    ReplyDelete