20.10.12

Asos' tan seçmece..


Hello everyone,
For some days, I'm looking for original and nice coat..But I couldn't find what I want..I paid attention to four or five pieces..But their colours weren't suitable for me.Today, while I was sitting in my room, suddenly I remembered Asos that is excellent website , great adress for online shopping.It has lots of clothes, shoes, bags, accessories. You can find whatever you want about fashion and lots of products of famous brands.I chosed some coats and parkas between thousands of them. If you like these, you imply which you like. Please, tell me your favourite top 3. I'm waiting for your comments.Have a nice weekend!


Herkese selamlar,
Birkaç gündür orijinal  ve güzel bir mont arayışındayım. Fakat istediğim gibi bulamadım.
Bazı parçalar dikkatimi çekti. Fakat onların da renkleri bana uygun değildi. Bugün odamda oturmuş, dinlenirken birden bire Asos aklıma geldi. Nasıl da aklımdan çıkmış. Asos harika bir site ve online alışveriş için mükemmel bir adres. Pek çok elbise, ayakkabı, çanta, aksesuar ve birçok çeşit ürüne yer veriyor. Modaya dair ne arıyorsan, burada bulabilirsin. Burada, pek çok ünlü markanın ürünlerine rastlamak mümkün. Ben de binlerce ürün arasından bazı kaban ve parka modelleri seçtim. Lütfen bana favori top 3'ünüzü söyleyin.Yorumlarınızı bekliyorum. 
İyi hafta sonları:)






There are lots of brands and lots of models...Sometimes it can be difficult to choose the best one. I added three more products which I like. what do you think about these? which one is your favourite?

Asos'ta binlerce güzel seçenek var.Hal böyle olunca en iyiyi seçmek bazen zorlaşabiliyor. Beğendiğim diğer 3 ürünü de sizle paylaşıyorum. Sizin fovori 3'ünüz hangisi? 




                                           

    

1 comment:

  1. bence kesinlikle kollari birlesik olan pelerin tarzindakilerden almalisin, hem cok rahat hem de bu sezonun harika trendlerinden:)

    Anna Dello Russo at H&M gunes gozlugu GIVEAWAYim icin beklerim!:

    http://www.ecemakar.com/2012/10/giveaway-anna-dello-russo-at-h.html

    ReplyDelete