26.2.12

Beylere özel yeni sezondan seçmeler

    
Uzun zamandır beylere yönelik bir post hazırlamamıştım. Bir iki kere niyetlendim. Ama istediğim gibi fotoğraflar bulamadım.Sonra da uğraşmadım..Beylere yönelik olunca araştırma kısmı daha da zorlaşıyor nedense.Aslında erkeklerin giyimi daha kolaydır..Bir pantalon, üstüne tişört veya gömlek ,ya da kazakla iş biter.Ama onlara yönelik post hazırlamaya çalışınca iş sandığım kadar kolay olmadı..Neyse lafı fazla uzatmayayım..Birkaç mağazaya göz attıktan sonra bazı parçaları gözüme kestirdim. Ve onları bir araya getirerek kolajlar hazırladım. Buyrun bakalım..



                                                                    Zara, Jack&Jones



                                                           Jack&Jones, Zara


                                                      Tommy Hilfiger, Zara, Dockers



  
                                                   Zara, Tommy Hilfiger, Dockers

No comments:

Post a Comment