27.2.12

Rengarenk bir yaz

    Dün İstinye parktaydım..Şöyle bir mağazaların yeni sezonuna göz attım ve birkaç güzel parça dikkatimi çekti. Ben de onları bir araya getirerek ,birbirinden renkli kolajlar hazırladım..Bakalım beğenecek misiniz?

     Çiçek desenli gömlekler bu sezonun vazgeçilmez parçası.Bende Stradivarius'un bu modeline bayıldım. Ayrıca Stradivarius ve Zara  markasına ait bu iki elbise de çok hoş gözüküyor. Trenchcoat da Stradivarius'un bir ürünü.



                                                                     1 Jean , 3 Tarz ...

                                            
          1 Jean ile 3 farklı stil örneği sundum sizlere. Farklı bluz ve ayakkabılarla tamamlayarak ister şık, isterseniz spor bir görünüm elde edebilirsiniz.Rengarenk çizgili bluz ve çizgi detaylı tişörtler ve sütlü kahve rengi ayakkabı İpekyol markasına ait.Topuklu ayakkabılar, bebe yaka siyah bluz ve Skinny jean ise Zara'nın ürünü.  Fiyonk şeklindeki tokaları da çok beğendim. Bu şirin mi şirin tokalar İpekyol'a ait.


                                                     


                 Siyah pantalon,bebe yaka gömlek,desenli bluz Zara'ya aitken, yeşil çanta ve kırmızı şort ipekyol'un, rengarenk loaferler ise Twist markasına ait.            
                              
                                    

                Mavi gömlek ;Mudo , Jean; Zara , Kahverengi çanta; Mudo, Babet; Massimo Dutti
       Camel rengi hırka; Pull and Bear

No comments:

Post a Comment